Posts

Showing posts from January, 2011

Ujian Allah-kita sedar atau tidak?

"koo-tan kalah 1st game" (agak kasihan.)
"pasal interlok yg tak sudah2"
"banjir..heheh.ada la sikit je kot brita de.."
"harga naik lagi-tak kisah la harga apaapa pun.termasuklah no pin UPU.ahaha. harga sawi lah.harga minyak tok se ngoyak la...haha"
Bak kata sahabat,kecut perut dengar berita pasal msia.Macam dah pelik je. Mungkin saya je yang baru sedar betapa 88888888888 je negara sendiri sekarang.Haih .Orang tua tua selalu cakap "Ape laa nak jadi"
Bak kata sahabat lagi.Mungkin selama ni kita yang tak sedar diri. Sekarang dah ada luar msia dan harihari update atau ambil tahu pasal msia. Barulah nak tersentap sana sini.Hihi.
Bak kata sahabat lagi,_______________________
???
Sahabat ada hal sekejap.=)

Sekarang saya pula nak tulis,
Malas nak tulis yang tak patut.Mungkin beritaberita ada sahih atau buatbuat sahih.Orang yang menulis itu yang bertanggungjawab atas tulisannya.Orang yang dibawah atau akar umbi selalu sahaja mengetahui lebih daripada pengetahu…