Ya Hannan Ya Mannan











Awal video, part of sajak yang ditulis Opick sempena lagu ni..Tak sempat record from the beginning.
Antara lagu yang termasuk dalam album baru beliau.


Siapa aku semalam,
tak menjanjikan aku yang semalam itu sama untuk esok dan seterusnya.

Siapa aku hari ini,
Tak menjanjikan aku yang hari ini akan terus sama hingga akhirnya.

Siapa aku esok hari,
Tak terjangka dek akal fikiran.

Tapi, untuk berubah itu
Tidak perlu mengungkit dan kelam dalam hari sejarah silam
Tidak perlu bertangguh menunggu hari esok kerna tiada jaminan esok masih ada

Bangunlah
Ubah diri !
Ubah persepsi !

Perubahan untuk lebih dekat dengan Ilahi


11:58PM, Ahad 7th April 2013



Semoga Allah merahmati hari-hari dan segala amal buat kalian.Ameen :)

Comments

Popular posts from this blog

Drama OSCE dan Long case

Kamsa

Hati