smiley :D












See, along duduk rumah sebab cuti lama.Macam-macam dia ajaq budak ni.


Ummi cakap tiap-tiap malam dia tengok tv ustaz don.

LOL


Dia memang suka buah pun.Tak makan nasi,kalau nampak buah,selagi tak habis selagi tu dia makan buah tu.

Ummi tanya" Cuba teka sekarang dia suka buah apa pulak?"

Haha mana la aku nak tau.

Ummi " Durian"


=="

Macam orang tua-tua sungguh la.

Tapi part tak boleh part kalau tanya dia ustaz apa?

Sure "don"

HAHA

Comments

haniungu said…
comey nya weh :D baju sejuk dia cantik ! awat dok dalam raga ? keke
lepas ni hg snap la pic dlm raga jugak.hihi

Popular posts from this blog

Hebatnya Doa (Ramadan reminder)

Nafas

Haramain Part 1 -Madinah