Bosan



Sodaqallahul'azim.


Selesai kelas malam itu.


Saya sempat bertanya sambil kaki berjalan menuju pintu,

" Ustazah, i think my memorization becoming bad.."


Sambil ustazah tolak kerusi.


" Erm..i think you just memorized it ...yesterday?? "



Oh.Kantoi dengan murabbi.
Macam tau-tau je.


Then ustazah sambung,

" Why ? Did you feel bored? And you dont want to memorize ? "


Mari kita translate ayat ini ke dalam bahasa Melayu.


Adakah saya bosan , dan saya tidak mahu menghafaz?


Saya tahu, ayat sebenar bunyi nya tidaklah sekejam ini.Jangan salah sangka :D..Nada orang baca mungkin berbeza.

 kelas saya setiap Jumaat.Dan mempunyai 6 hari untuk tiba ke kelas seterusnya.


I'd watched too many dramas.
Malay dramas.Terjumpa banyak pulak dekat youtube.heheh


Kita bosan nak baca Al-Quran?
Check balik.
Sihat ke tak haritu?

Sentap.

Banjir

Comments

Popular posts from this blog

Drama OSCE dan Long case

Kamsa

Hati